Spreminjanje navad
Naš namen spreminjanja navad presega zgolj spreminjanje tega, kar ljudje uživajo doma. Želimo spremeniti navade kot odnos, da bo svet boljši. Naše prakse vedno postavljajo človeški kapital in okoljske vire na prvo mesto v skladu s pristopom People Planet-Profit. Zato je bil naravni proces, da smo se odločili vključiti cilje trajnostnega razvoja Združenih narodov v našo vrednostno verigo.
Naša zavezanost planetu poteka skozi 3 stebre: izdelek, okolje in izobraževanje .
Produkt
Naša embalaža je rezultat številnih ocen in analiz. Tehta bistveno manj kot steklo in je veliko bolj kompakten. Kar posledično pomeni manj dostavnih tovornjakov na cesti in manj emisij.
Naša embalaža je okolju prijazna. Zunanji del je narejen iz FSC certificiranega papirja – iz recikliranega papirja ali iz odgovorno upravljanih gozdov – medtem ko je notranja vrečka, v kateri je tekočina, izdelana iz plastike, ki jo je mogoče reciklirati. Tudi vso našo zunanjo embalažo je mogoče reciklirati.
Še naprej bomo spodbujali kulturo recikliranja, tako da bomo od naših strank zahtevali, da ločijo papir in plastiko v državah, kjer je to potrebno, in še naprej bomo omogočali, da bo ločevanje enostavno.
Okolje
Od svojega začetka sodelujemo pri projektih za kompenzacijo in ublažitev emisij toplogrednih plinov, ki jih povzročajo naše dejavnosti, da bi prispevali k globalnemu boju proti podnebnim spremembam. S tem v mislih smo začeli sodelovati z UP2YOU, da bi dali življenje gozdu koktajlov NIO in tako nadomestili vpliv našega proizvodnega cikla na okolje.
Danes smo ogljično nevtralni, vendar je naš končni cilj doseči Net Zero do leta 2030, tudi z izvajanjem zelene logistike, ki daje prednost rešitvam z minimalnim pretokom blaga in aktiviranjem sistemov obnovljive energije za večjo učinkovitost in samooskrbo zadostnost.
Prizadevamo si doseči nič odpadkov v proizvodni verigi do leta 2025, optimizirati porabo vode, tesno upravljanje naših tovarniških operacij in vzdrževanje odprtega dialoga z našimi dobavitelji. Delamo na zelenem upravljanju logistike, z zmanjšanjem pretovora blaga zahvaljujoč uvedba lastnega upravljanja, digitalizacija in učinkovitost skladišča ter uvedba obnovljivih virov energije v naših tovarnah.
Kliknite spodaj, če želite izvedeti več o naši pobudi za ogljično nevtralnost.
Izobraževanje
Pri NIO Cocktails govorimo o uživanju v sproščenih trenutkih doma s koktajlom. Vendar le v kulturi zmernosti in odgovornosti pri uživanju alkohola ter izključno do potrošnikov, starejših od dovoljene starosti za pitje alkohola. Aktivno se borimo proti prekomernemu pitju alkohola in izvajamo stroge preglede, da zagotovimo, da nič v naših sporočilih ne spodbuja prekomernega pitja – tudi podzavestno. Čeprav želimo, da ljudje uživajo v visokokakovostnih surovinah, jasno poudarjamo, da jih je treba srkati in ceniti previdno. Še naprej bomo podpirali odgovorno pitje in izobraževanje o uživanju alkohola ter zagotavljali orodja in informacije za pristop k alkoholu na razumen način.
Naš koncept odgovornosti se ne nanaša samo na pitje, ampak tudi na način življenja planeta: naš cilj je izobraziti odgovornega pivca in odgovornega ustvarjalca sprememb za bolj trajnostno življenje.
Dekalog koktajlov NIO
Naše potovanje k spremembam (2022-2025)
1 | Pakiranje Aktivacija raziskovalno-razvojnih projektov in sodelovanje z organizacijami/institucijami na področju inovacijskih materialov in izdelkov LCA.
2 | Odpadki Analiza cikla ravnanja z odpadki v sodelovanju s subjekti in konzorciji za področja izboljšav.
3 | Ogljična nevtralnost
Razvoj kompenzacijskih in omilitvenih projektov.
4 | Logistika
Povečanje učinkovitosti logistične komponente z internalizacijo in digitalizacijo.
5 | Zeleno upravljanje
Vzpostavitev notranjega omizja o okoljskih vprašanjih in njihovih možnih rešitvah.
6 | Etični kodeks
Vzpostavitev in deljenje korporativnega etičnega kodeksa.
7 | Zavzetost zaposlenih
Razvoj programa za delitev z našimi zaposlenimi in njihovimi družinami o tem, kaj trajnost pomeni za NIO Cocktails.
8 | Dobavitelji
Opredelitev in deljenje smernic o trajnostni viziji NIO Cocktails.
9 | Izobraževanje
Razširjanje komunikacijskih kampanj za izobraževanje o pozitivnem pitju.
10 | Energetski pregled
Identifikacija področij šibkosti in aktiviranje izboljšav energetske učinkovitosti.